Wie ben ik?

Mijn naam is Derek van der Meer, een ervaren en meelevende IT'er met een passie voor het helpen van mensen en het helder en effectief oplossen van hun technische uitdagingen.

Met een bewezen staat van dienst bij gerenommeerde bedrijven zoals Tata Steel, Nike, dochterondernemingen van KLM, AirFrance KLM, heb ik expertise ontwikkeld in het oplossen van complexe IT-problemen en het leveren van uitstekende klantenservice.


Nu kijk ik ernaar uit om mijn expertise uit te breiden naar particuliere en MKB klanten, met als doel de gewaardeerde expert te zijn die betrouwbare en vriendelijke hulp biedt bij uw IT-problemen.

Passie

Als IT'er werken is een passie omdat het me de mogelijkheid geeft om mijn technische vaardigheden te gebruiken en problemen op te lossen die anderen kunnen helpen. Ik geniet ervan om mensen te ondersteunen, hun problemen op te lossen en hen een soepele en positieve ervaring te bieden met hun technologie, wat bijdraagt aan hun succes en tevredenheid. 

Visie

Mijn visie is om uitzonderlijke technische hulp en ondersteuning te bieden aan gebruikers en organisaties. Ik streef ernaar ervoor te zorgen dat alle technologiegerelateerde problemen snel worden opgelost, systemen efficiënt werken en gebruikers technologie naadloos kunnen benutten om hun doelen te bereiken. Proactieve en klantgerichte dat is mijn aanpak! Waarbij ik niet alleen directe zorgen aanpak, maar ook toekomstige IT-uitdagingen probeer te verkomen en te anticiperen door voortdurende verbetering en innovatie toe te passen. Mijn visie is om een vertrouwde expert te zijn, waardoor gebruikers en organisaties kunnen gedijen in een door technologie gedreven wereld.
Neem contact met mij op!
Share by: